Бренд Kia продовжує завойовувати серця європейських покупців і збільшує продажі на одному з найбільш високо конкурентних ринків у світі десятий рік поспіль. За результатами продажів у 2018 році, продажі Kia виросли на 4,7%, досягнувши 494 304 одиниць. При цьому частка бренду на ринку Європи склала 3,2% (за даними Асоціації європейських виробників автомобілів ACEA).
Локомотивом європейських продажів є кросовер Kia Sportage, що поєднує сучасний дизайн, багате опційне наповнення і надзвичайно широкий вибір двигунів і трансмісій. У 2018 році у країнах Західної Європи були реалізовані 125 266 Sportage.
Відмітимо, що Kia Sportage вже третій рік поспіль входить до числа лідерів споживацьких переваг і в Україні. У 2018 році українці придбали 3 128 кросоверів, завдяки чому Sportage посів друге місце на ринку нових автомобілів з часткою 3,8%. У 2016-2017 роках автомобіль був абсолютним лідером продажів у нашій країні.
На другому місці закономірно розташувалися автомобілі родини Ceed. Загалом у 2018 році хетчбеки і універсали, спроектовані спеціально для ринку Європи, розійшлися накладом 75 479 одиниць.
Відмінний старт взяв і молодіжний кросовер Kia Stonic, що прийшов на зміну «кубику» Kia Soul. Європейські продажі моделі склали 55 742 автомобіля.
Однією з сильних сторін бренду Kia є широкий вибір автомобілів з гібридною або повністю електричною силовою установкою. Так, продажі «зелених» авто виросли на 36% і склали 58 000 авто, при цьому лідером закономірно став гібрид Kia Niro.
У 2019 Kia ставить перед собою не менш амбіційні цілі. Реалізувати їх допоможуть такі яскраві новинки, як спортивний універсал Kia ProCEED з кузовом Shooting Brake, рестайлінговий Kia Niro і деякі інші моделі, інформація щодо яких буде доступна пізніше.