Офіційний дистриб'ютор бренду KIA в Україні «ФАЛЬКОН-АВТО» приєднався до ініціативи Kia Motors Europe, що отримала назву #KiaMovingWithYou. Мета ініціативи – підтримати власників автомобілів і потенційних клієнтів в період карантину і допомогти їм вийти з цього періоду з найменшими втратами.
Перед обличчям безпрецедентних змін, що відбулися в повсякденному житті людей по всьому світу у зв'язку з пандемією COVID-19, Kia Motors робить все, щоб надати підтримку діючим і потенційним клієнтам в період боротьби з вірусом. У Європі стартує ініціатива #KiaMovingWithYou, спрямована на те, щоб підтримати клієнтів, медиків та медичні установи.
В Україні дана ініціатива отримала назву #KiaЗавждиПоряд. В її рамках офіційний дистриб'ютор «Фалькон-Авто» ввів спеціальні програми, орієнтовані на стимулювання онлайн-продажів, спеціальний порядок проходження ТО, а також продовження гарантії автомобілів KIA, придбаних в офіційній дилерській мережі «ФАЛЬКОН-АВТО», на період карантину.
Продаж автомобілів онлайн
Ми усвідомлюємо, що багато хто з наших потенційні клієнтів, незважаючи на деяке пом'якшення карантинних обмежень, продовжують суворо дотримуватися індивідуального карантину. Для того, щоб такі покупці могли повною мірою відчути переваги автомобілів KIA і почувати себе у безпеці, придбати автомобілі KIA можна онлайн. Як обрати і замовити KIA онлайн дивіться у нашому відео.
Продовження гарантії на період карантину
Для всіх автомобілів, у яких термін гарантійного обслуговування закінчується в період з 01 лютого по 30 квітня 2020 року, заводська гарантія продовжена до 30 червня 2020 року.
Особливий порядок проходження ТО
У випадку, якщо власник KIA прагне дотримуватися карантинних заходів в максимальному ступені і не залишає будинок без крайньої необхідності, при цьому на період з 01.02.2020 по 31.05.2020 припадає термін чергового планового ТО, клієнт може здійснити візит на таке обслуговування протягом місяця після закінчення карантину без будь-яких санкцій за недотримання термінів.
Додаткова інформація про продовження термінів гарантії, а також порядок проходження ТО під час карантину, доступна:
за телефоном гарячої лінії: 0-800-502-909
Електронною поштою: aftersales@falconauto.com.ua
У найближчого дилера: https://www.kia.com/ua/shopping-tools/find-a-dealer.html