03.03

Kia в Україні починає трансформації бренду! Новий логотип, новий слоган та нова стратегія!

Починаючи з 3 березня 2021 року бренд КІА в України починає свій шлях трансформування згідно нової глобальної концепції бренду КІА в світі. В недалекому майбутньому клієнти зможуть побачити новий логотип, слоган, нові моделі та багато іншого.

Хочемо нагадати, що 6 січня 2021 року - Kia представила свій новий корпоративний логотип і слоган свого світового бренду, які символізують сміливе перетворення автовиробника і зовсім нове призначення. Введення нового логотипу відображає прагнення Kia зайняти лідируюче становище в індустрії в майбутньому, переосмисливши практично всі аспекти свого бізнесу.

Логотип є символом нового призначення бренду Kia і тих цінностей, які він обіцяє запропонувати клієнтам за допомогою майбутніх продуктів і послуг, а також досвіду, який вони можуть отримати завдяки цьому. Ритмічна, безперервна лінія логотипу передає прагнення Kia приносити моменти натхнення, а симетрія демонструє впевненість в собі. Висхідні жести логотипу уособлюють зростаючі амбіції Kia щодо бренду.

Вже згодом Kia оголосила про нові деталі своєї нової мети та амбіцій на майбутнє, яке представила під час цифрового шоу. Підтримана новим гаслом бренду „Рух, який надихає”,  та розкрила нові деталі стратегії, яка дозволить компанії вийти за рамки виробництва автомобілів для створення готових рішень для автономності клієнтів. Сигналізуючи про те, що бренд відривається від традиційної бізнес-моделі, керованої виробництвом, Kia оголосила нову корпоративну назву. видаливши з назви Motors (раніше Kia Motors Corporation), Kia буде розширюватися на нові сфери бізнесу, створюючи інноваційні продукти та послуги мобільності для поліпшення повсякденного життя клієнтів.

Нове гасло бренду Kia - «Рух, який надихає» - представлено сьогодні в основі маніфесту бренду, який відображає нову мету Kia - надихати споживачів продуктами, послугами та їхнім досвідом спілкування з брендом. Нова мета бренду Kia підкреслює, що рух лежить в основі людського розвитку. Рух дозволяє людям побачити нові місця, познайомитися з новими людьми та отримати нові враження. Цей зв’язок є суттю нового бренду Kia - забезпечити прогрес людини завдяки впровадженню інноваційних автомобільних інтер’єрів, захоплюючих нових продуктів та значущих, зручних послуг, які надихають клієнтів та звільняють час для занять, які їм найбільше подобаються.