СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, провела аудит роботи за січень 2024 року і проаналізувала строки виплат страхового відшкодування з автострахування.
Так, за договорами ОСЦПВ кожен другий потерпілий (59%) в січні 2024 року отримав виплату менш, ніж за 30 днів, тоді як законом встановлена норма – 90 днів. Крім того 48% клієнтів, які мають поліс КАСКО, отримали відшкодування до 10 днів від дати подання заяви про страхову подію.
Слід зазначити, що терміни врегулювання страхових подій залежать не лише від оперативності роботи страховиків, а й від цілої низки зовнішніх факторів, серед яких – вид страхового ризику, характер настання події та її обставини.
Найдовше врегульовуються випадки, коли йдеться про повне знищення автомобіля, викрадення або великі збитки, коли є постраждалі в результаті ДТП чи іншої страхової події. До таких справ залучаються поліція та інші компетентні органи, проводяться розслідування і судові розгляди, що значно затягує процес врегулювання події. У таких складних ситуаціях, коли мають бути враховані десятки нюансів, спеціалісти СК «Експрес Страхування» надають максимальну підтримку клієнтам. Персональні аварійні комісари беруть врегулювання справи під свій контроль і докладають усіх зусиль, щоб прискорити цей процес.
Довідково
ТДВ «Експрес Страхування» засновано у 2008 році за участю лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО. Компанія спеціалізується на автомобільному страхуванні. Стабільно висока швидкість врегулювання подій в СК забезпечена оптимальною взаємодією з партнерськими СТО.
СК «Експрес Страхування» входить у число найбільш капіталізованих на страховому ринку та понад 6 років поспіль міцно утримує лідерські позиції в ТОП-10 рейтингу впливового на страховому ринку України журналу Insurance TOP за обсягом страхових премій з КАСКО.
Із квітня 2012 року СК «Експрес Страхування» є асоційованим членом Моторного транспортного страхового бюро України. За підсумками ІІІ кварталу 2023 року Компанія здобула найвищі («зелені») оцінки з ОСЦПВ («автоцивілки») за кожним із трьох ключових показників рейтингу МТСБУ: загальної оцінки діяльності, якості врегулювання збитків та рівня скарг від потерпілих і страхувальників.