05.12

Новий дизайн та ще більше інтелекту: повністю оновлені EQA та EQB. Замовляйте зараз та долучайтесь до світу електричної мобільності Mercedes-Benz

Два повністю електричні представники сімейства компактних автомобілів Mercedes-Benz завоювали серця шанувальників завдяки своїм ефектним кузовам SUV, потужному електроприводу та широким можливостям з технологією Electric Intelligence. Тепер EQA та EQB стали ще більше привабливими для новачків та тих, хто переходить на електромобілі завдяки оновленому дизайну екстр’єру та інтер’єру, численним удосконаленням приводу та новим корисним функціям. Оновлено мультимедійну систему MBUX з покращеним голосовим керуванням та системами допомоги під час водіння – відтак інновації «старших» моделей з’явились у компактному SUV-класі. Вперше для EQA та п'ятимісного EQB як додаткова опція пропонується фаркоп.

Оновлені версії EQA та EQB доступні до замовлення за ціною від 45 401 євро (за EQA 250+) та 45 678 євро (за EQB 250). Нові моделі надійдуть в Україну вже на початку 2024 року.

Оновлений дизайн екстер'єру та інтер'єру
Завдяки новій чорній поверхні панелі із зірковим фірмовим патерном моделі EQA та EQB спереду візуально повторюють екстер’єр своїх «старших» моделей. Світлова смуга поєднує денні ходові вогні фар, а новий бампер підкреслює ширину передньої частини автомобіля. Дизайнери також змінили внутрішній вигляд задніх ліхтарів. Серед оновлень в інтер'єрі – кермо нового покоління з сенсорними панелями управління, а також обробка з коричнево-лаймового дерева з відкритими порами, патерн Mercedes-Benz (базове виконання для комплектації Progressive) і патерн Mercedes-Benz з підсвічуванням (базове виконання для комплектації AMG Line та Electric Art).


Збільшений запас ходу за рахунок технічної оптимізації
Завдяки ретельній деталізації процесів інженери Mercedes-Benz змогли збільшити запас ходу EQA до 560 кілометрів згідно WLTP. Заходи з технічного удосконалення полягають у аеродинамічній оптимізації та впровадженні нових коліс з оптимізованим опором коченню. Збільшення запасу ходу є надзвичайно корисним у повсякденному використанні: споживачі енергії, такі як дисплей або кондиціонер, можна вимкнути або обмежити їх функціональність на користь більшого запасу ходу.


Причіпний пристрій як спеціальне обладнання для EQB
Для п'ятимісного EQB вперше як опція пропонується зчіпний пристрій зі стабілізацією причепа ESP®. Максимальна буксирувальна здатність становить 1400 або 1700 кг (інформація для передньопривідної версії/версії 4MATIC).


Центральний дисплей у стандартній комплектації
У рамках оновлення центральний дисплей тепер входить у стандартну комплектацію. Зовнішній вигляд дисплеїв можна налаштувати за допомогою трьох стилів відображення (Лаконічний/Спортивний/Класичний) та трьох режимів (Навігація/Підтримка/Сервіс). Також була покращена презентація функцій зарядки в MBUX. 


Опціонально доступна технологія Dolby Atmos® для захоплюючого звучання
Опціональна система об'ємного звучання Burmester® у поєднанні із новим поколінням MBUX забезпечує захоплюючий звук технології Dolby Atmos®. Це надає музиці в салоні елекромобіля більше простору, чистоти та глибини. Крім того, Dolby Atmos® адаптується до середовища відтворення, тому слухачі можуть чути музику так само чітко, як оригінальне звучання у студії звукозапису.


Системи допомоги при керуванні з покращеною сенсорною технологією
Покращена сенсорна технологія включає нову монофункціональну камеру і нову резервну камеру. Опціональний пакет допомоги при керуванні містить оновлені вдосконалені функції. Наприклад, активна система утримання смуги руху тепер комфортніше працює з кермовим управлінням замість ESP.


Вуглецево-нейтральне виробництво
З 2022 року виробництво на власних заводах Mercedes-Benz з виробництва легкових автомобілів і фургонів по всьому світу стало повністю вуглецево-нейтральним. Сюди входять заводи в Раштатті (Німеччина) та Кечкеметі (Угорщина), які відповідають за виробництво EQA та EQB, а також заводи з виробництва акумуляторів у Каменці (Німеччина, дочірня компанія Mercedes-Benz Accumotive) та Яворі (Польща). Mercedes-Benz також зробив виробництво акумуляторних елементів із нульовим викидом вуглецю ключовою вимогою для партнерів з виробництва акумуляторних батарей. Це дозволяє зменшити виробничі викиди приблизно на 30%. Подальше скорочення викидів вуглекислого газу планується за рахунок скорочення викидів у катодному матеріалі та використання поновлюваних джерел енергії під час виробництва та переробки сировини.