06.05

Сервісне обслуговування для клієнтів Корпорації УкрАВТО стає ще зручнішим

Один з найбільших гравців на ринку нових автомобілів та автосервісних послуг в Україні, Українська Автомобільна Корпорація, запускає новий сервіс. Відтепер, клієнтам сервісу УкрАВТО доступний електронний особистий кабінет.

Коли постає питання обслуговування автомобіля, на перший план для клієнта виходить висока якість обслуговування і гарантія на виконані роботи, ціна, швидкість, зручне розташування, комфортна зона очікування, безпроводний інтернет, і звісно ж, можливість випити запашної кави. Зрозуміло, що це список можна продовжувати, особливо, коли йдеться про обслуговування такої дорогої і потрібної речі, як авто, а отже і клієнт звертає увагу на все, до малих дрібниць. Здавалося б, вони майже непомітні, але, для професіоналів, та коли дізнаєшся і звикаєш, не уявляєш, як без них можна обходитись.


Саме тому, найширша мережа автосервісних центрів Корпорації УкрАВТО продовжує реалізацію масштабної стратегії, яка дозволить клієнту отримувати більше, ніж традиційний набір переваг офіційного сервісу. Наступним кроком, який було втілено в життя, і який безумовно знайде позитивний відгук у існуючих та потенційних клієнтів, став запуск на сайті УкрАВТО особистого кабінету клієнта. Відтепер, пройшовши просту процедуру реєстрації, кожен клієнт, який вже зареєстрований в системі, може отримати безліч важливої інформації щодо ремонту та обслуговування власного авто та скористатись корисними функціями кабінету.


Заповнивши обов’язкові поля особистої інформації, користувач який вже мав історію звернення до мережі автосервісних центрів, автоматично ідентифікується системою. Після цього клієнт може бачити в розділі «Мій автомобіль» детальні дані по своєму автомобілю, повну історію обслуговування, включаючи історію звернень до автосервісного центру та обсяг витрачених коштів. Також, серед корисних функцій, можливість отримати вичерпну інформацію про переваги, що надає участь в програмі лояльності Drive2U: обіг коштів, і відповідно розмір дисконту на гарантійне та постгарантійне обслуговування, а також запасні частини. Крім цього, у разі потреби, користувач має можливість здійснити запис на сервісне обслуговування або ж ремонт, розрахувати вартість технічного обслуговування і, при бажанні, виставити оцінку, за результатами відвідування автосервісного центру.


«Розробляючи особистий кабінет, ми в першу чергу думали про наших клієнтів, про те, як зробити так, щоб взаємодія з автосервісним центром була максимально зручною та прозорою. Щоб в разі потреби, вся необхідна інформація стосовно обслуговування була під рукою. Зараз мати особистий кабінет, це, радше, правило гарного тону, тому ми пропонуємо нашим клієнтам, а також потенційним клієнтам, дійсно корисний додатковий функціонал», зазначив заступник Голови Правління Корпорації УкрАВТО з сервісу, Єгор Мохна.